Shop Mobile More Submit  Join Login
About Traditional Art / Hobbyist JossoFemale/Germany Groups :iconfreeadoptablesfa: FreeAdoptablesFA
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 386 Deviations 8,367 Comments 26,969 Pageviews
×

Newest Deviations

another drawing of evan :iconjosane-i:Josane-i 3 0 Borthday present for my boi :iconjosane-i:Josane-i 0 0 and a lil drawing for my friend :iconjosane-i:Josane-i 1 0 evan more Evan :iconjosane-i:Josane-i 1 0 Random drawing of my oc Evan omf :iconjosane-i:Josane-i 0 7 tordle :iconjosane-i:Josane-i 2 0 HOLY SHIT :iconjosane-i:Josane-i 4 7 Another adopt! 20pts :iconjosane-i:Josane-i 7 2 OTA! :iconjosane-i:Josane-i 4 9 My part of the AT! :iconjosane-i:Josane-i 7 3
Mature content
Messy drawing of Tori lmfao :iconjosane-i:Josane-i 5 0
Welcome!! :iconjosane-i:Josane-i 9 1 I drew an Edd! :iconjosane-i:Josane-i 16 1 FantrollSSS THAT I ADOPTED :iconjosane-i:Josane-i 6 3 Gift 4 my cousin :iconjosane-i:Josane-i 8 0 .:Welcome!:. :iconjosane-i:Josane-i 13 3

Commissions

Headshots!
I will draw a headshot of your oc/whatever haha.

They're only 15 points. I put a lot of time in these :0

Note me if you want to commission me or comment on my page. Ill get to working on it as soon as possible! ;v;


What I will not draw

1. NSFW
2.FETISH ART

and that will be all! thank you for your time.

Groups

deviantID

Josane-i's Profile Picture
Josane-i
Josso
Artist | Hobbyist | Traditional Art
Germany
Hello!! I'm just a random person who makes art...? (best way to introduce myself omg)

~|Joss/kat/xef|He/She/Them(idc)|Pan|Gemini|signle pringle|~


Welcome to my dA. Here's some examples on what I post ;v; : Eddsworld, Some lumberjanes maybe?, Homestuck, Hamilton, and random ocs. i might post hiveswap bc im hooked on this shit




~Friendos (Not in order)~
:iconbear-thefork::icondjmikki:/:iconflawlessarterror::iconb-alloonz::iconpinkamenta::iconaidenciques::iconssadmachine::iconheartcraftmc:
If I forgot anyone, Please tell me. ;u;

mattiebraps by oh-its-canina tord stamp by oh-its-canina classic stupid tom by oh-its-canina mattiebraps by oh-its-canina
HS: John Egbert Stamp by Janbearpig the name's english, jake english by araeru very much alive by ambiguousRainbow KNEEL motherfucker by Dametora
FRIENDS STAMP by emo-city The Early Stamp by Busiris teddy stamp by findyQ Weird Stamp by Kojima2087 Normal People Scare Me Stamp by trinitylast Hell by trinitylast Cartoon Watcher Stamp by Toonfreak Stamp - Not Feminine by foxlee I swear a lot - stamp by Noiry Too many things -stamp- by Shantella .Stamp. This Stamp by KillMePleaseGod .Stamp. I'm So Gay by KillMePleaseGod:thumb617444374::thumb617442777: 39 by hibiiyoo salty stamp by toff-u Aesthetic Stamp #84 by NummyPixels 07 by hibiiyoo [Stamp] Trash is cute. by sunbreads
Interests

Donate

Josane-i has started a donation pool!
1,286 / 420
Hi! Heres where you donate for commissions or adoptables or if you just wanna be nice pfft.

Commissions: Open

Ill make some adoptables soon.

Balance: 164(Thank you guys!! What did I do to deserve you guys omg)


Thank you: :iconlordofthefuzzys: :iconawkwardanimal: :iconniceifarted: :iconsalaalternate: :iconbittersweet-grace: :iconmaster3foamy: :iconflagartist: :iconeniminemoe: :iconetheliri:
If you donate I will give you a: LLama+watch

You must be logged in to donate.
  • :icondahub:
    dAhub
    Donated Mar 11, 2017, 9:10:32 AM
    7
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Feb 11, 2017, 5:58:24 AM
    100
  • :icondahub:
    dAhub
    Donated Oct 3, 2016, 6:29:42 PM
    23
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Aug 19, 2016, 12:07:40 PM
    200
  • :iconidentityless:
    identityless
    Donated Jun 13, 2016, 11:31:18 PM
    100
  • :iconflagartist:
    flagArtist
    Donated Jun 6, 2016, 12:27:45 PM
    4
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Jun 5, 2016, 6:47:03 AM
    100
  • :iconeniminemoe:
    ENIMINEMOE
    Donated Mar 28, 2016, 2:58:49 PM
    20
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Mar 20, 2016, 9:06:22 AM
    50
  • :iconetheliri:
    Etheliri
    Donated Feb 27, 2016, 1:15:17 PM
    1

Comments


Add a Comment:
 
:iconb-alloonz:
b-alloonz Featured By Owner Apr 17, 2017
i m i s s y o u
Reply
:icondragonixtu:
dragonixtu Featured By Owner Apr 3, 2017  New Deviant
ur gay lmao
Reply
:icondragonixtu:
dragonixtu Featured By Owner Feb 24, 2017  New Deviant
J O S S OH MY GOD I FOUND YOU HI BB <33
Reply
:iconjosane-i:
Josane-i Featured By Owner Feb 25, 2017  Hobbyist Traditional Artist
W HO ARE YOUOUUU
Reply
:icondragonixtu:
dragonixtu Featured By Owner Feb 25, 2017  New Deviant
B A I L E Y
Reply
:iconjosane-i:
Josane-i Featured By Owner Feb 26, 2017  Hobbyist Traditional Artist
O H SNAP

WHADDUP
Reply
(1 Reply)
:iconflawlessarterror:
FlawlessArtError Featured By Owner Feb 15, 2017  Student General Artist
~Slides in~
s U pppp
I'm a gemini and pansexy as whale >w>

-from your inactive friendo lmao

seriously tho I need to actually get online more hahah
Reply
:iconjosane-i:
Josane-i Featured By Owner Feb 18, 2017  Hobbyist Traditional Artist
oh my goSHHHHH MIKKI HOLY HECK

i missed you so much hun

 i want to talk more tbh
Reply
:iconflawlessarterror:
FlawlessArtError Featured By Owner Feb 18, 2017  Student General Artist
I've missed you toooooooOO

We really do need to talk more lmao

And I need to be more active lol
Reply
:iconjosane-i:
Josane-i Featured By Owner Feb 19, 2017  Hobbyist Traditional Artist
YOU REALLY DO HOLY SHITTTTTTT

dUDE YOU HAD ME WORRIED 
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: